Vmax VMX-12 V-boost booster control unit JFK

Yamaha V-max Booster control unit
The V-Boost System black box
Butterfly valve unit
JFK-M0, JFK-MO
JFK-M2


V-Boost is a system that opens butterfly valves in the intake manifold between the 1st and 2nd and between the 3rd and 4th cylinders starting from 5,750 rpm. The valves are opened gradually to match the rising engine speed with a signal provided by the ignition system. The valves are at the full open position at 8,000 rpm. A small black box sends a computed signal to a servo motor that pulls a wire to open the butterfly valves. The V-Boost system adds 10 percent to the top power rating of the base engine.

Imagen Artículo- Precio
CDI TCI Los costos de investigación 1

Click here for the Test/Repair form Prueba de la unidad de encendido Usted paga esta cantidad si su unidad ha sido probada por Carmo. Prueba dentro..

€69,57 Inc VAT
€47,52 Ex VAT
Añadir:
CDI TCI Los costos de Reparación - Revisión 1

Click here for the Test/Repair form Precio de reparación Unidad de encendido (no sellada / en maceta) Usted paga esta cantidad si su unidad ha.

€235,95 Inc VAT
€161,16 Ex VAT
Añadir:
CDI TCI Los costos de Reparación - Revisión 2

Click here for the Test/Repair form   Precio de reparación Unidad de encendido (sellada / en cubeta CDI, TCI, cerebro) Usted paga esta...

€302,50 Inc VAT
€206,61 Ex VAT
Añadir:

¿Por qué elegir Carmo?

    Hasta 3 años de garantía

    Precios de reparación Filjos

    Causa del defecto

    Mayoría de productos en stock

    Reparar dentro de 7 días

Contáctenos  [todos]